علي عسگر: منتظر راي باشگاه هستم
 
کلبه فراقط!!!
دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 2:26 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس پس از حضور در جلسه کميته انضباطي اين باشگاه گفت: توضيحاتم را ارائه کردم و منتظر راي نهايي باشگاه هستم.


  حميدرضا علي عسگر بازيکن جوان تيم فوتبال پرسپوليس که در هفته هاي ابتدايي ليگ برتر يک بازيکن نيمکت نشين بود، پس از حاشيه هايي که پيرامونش بوجود آمد و صحبت از حضورش در چند تيم ليگ برتري مطرح شد، به کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس دعوت شد. اين جلسه عصر امروز يکشنبه برگزار شد.


علي عسگر پس از پايان اين جلسه در گفتگويي گفت: جلسه خيلي خوبي را برگزار کرديم و توضيحاتي که لازم بود را خدمت اعضاي کميته انضباطي ارائه کردم.


وي ادامه داد: مسئولان کميته انضباطي نيز صحبت هاي خود را مطرح کردند و حرف هاي من را هم شنيدند. من بازيکن پرسپوليس هستم و تابع نظر نهايي کميته انضباطي و آقاي رويانيان. هر حکمي که بدهند مي پذيرم و منتظرم تا راي نهايي صادر شود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان